به گزارش آبنما کار خراسان رضوی مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی اظهار داشت: اصناف و خدمات دهندگان به زائرین مختلف مشهد آداب و فرهنگ میزبانی را آموزش می بینند.
علی اکبر احمدزاده اظهار نمود: در جلسه ای با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی، رئیس سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد هماهنگی های لازم برای آموزش فرهنگی میزبانی به اصناف مشهد و خدمات دهندگان به زائرین انجام شد.
وی با اشاره به اینکه آداب و فرهنگ میزبانی از زائرین یکی از سرفصل های مهم این دوره آموزشی خواهد بود، افزود: هدف نهایی این طرح تحقق عنوان «همه خادم الرضائیم» است.
بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی احمدزاده اظهار داشت: کارکنان واحدهای اقامتی، فرودگاه، راه آهن، پایانه مسافربری، رستوران ها، رانندگان تاکسی، فروشندگان، کسبه و بازاریان اطراف حرم مطهر در اولویت اجرای این طرح قرار دارند.
مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تمام مجاوران بارگاه مطهر امام رضا(ع) خادم الرضا هستند و باید به بهتربن شیوه با زائرین امام رضا(ع) رفتار کنند که مورد قبول آن امام همام قرار گیرد.
منبع: abnamakar.ir