راویان ۲ برنامه قدیمی رادیو اینروزها چه می کنند؟

به گزارش آبنما کار، مریم نشیبی و رضا خضرایی، راویان دو برنامه قدیمی «گلبانگ» و «قصه ظهر جمعه» هستند که اینروزها در رادیو همچنان فعالیت خویش را با این برنامه های قدیمی ادامه می دهند و بمناسبت ایام محرم با موضوع هایی متناسب با این ایام داستان هایی را روایت می کنند.
به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، ندا حاجی حسینی، تهیه کننده دو برنامه «گلبانگ» و «قصه ظهر جمعه» از پخش این برنامه ها در روزهای محرم اطلاع داد و اظهار داشت: برنامه «گلبانگ» در مناسبت های مذهبی تغییر نام داده و با نام «باغ ارغوان» بنا به رسم هر ساله برای ایام محرم، از هفتم محرم ۲۳ تا ۲۸ تیرماه پخش می شود.
این تهیه کننده افزود: این برنامه با جملات، موسیقی و تصنیف های محرمی به استقبال ماه محرم رفته است. «باغ ارغوان» با صدای مریم نشیبی تهیه و پخش می شود. این برنامه در روزهای عزاداری، قصه ای که از کتاب داستان و راستان انتخاب شده را برای شنوندگان روایت می کند که مجموعه ای از حکایات عارفانه ادیبانه و حکایت اخلاق است.
این تهیه کننده در رابطه با ی محتوای برنامه های قدیمی در مناسبت ها توضیح داد: معمولاً ما برای این روزهای مناسبتی از حکایت هایی که پند ادبی و عرفانی داشته باشند، بهره می بریم. همینطور گوینده برنامه «قصه ظهر جمعه» رضا خضرایی است.
حاجی حسینی که بیشتر از یک دهه در رادیو ایران فعالیت می کند، نویسندگی و تهیه کنندگی «قصه ظهر جمعه» را برعهده دارد.

منبع: