یادواره شهدای حماسه کوشک در ایوان

به گزارش آبنما کار، ایلام ‍ جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: حماسه تنگه کوشک بعنوان یک برگ زرین در تاریخ دفاع مقدس می درخشد.
سردار «قدرت کریمیان» امروز اول مردادماه ۱۴۰۳، در نشست هماهنگی اعضای ستاد مردمی یادواره شهدای حماسه کوشک ایوان اظهار نمود: حماسه تنگه کوشک شهرستان ایوان یکی از نبردهای ماندگار در سال ۱۳۶۷ است که با حضور بسیج مردمی و پشتیبانی نیروهای ارتش در مقابل تجاوز رژیم بعث عراق شکل گرفت و بعنوان یک برگ زرین در تاریخ دفاع مقدس استان ایلام می درخشد.
وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای حماسه تنگه کوشک و سایر یادواره های ایلی و منطقه ای توسط مردم سبب ماندگاری و اثربخشی آنها در میان مردم خصوصاً نسل هایی که دوران دفاع مقدس را ندیده اند، می شود و این مورد بایستی بعنوان نقطه قوت دنبال شود.
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: برای معرفی این حماسه در سطح ملی و ثبت در تقویم رسمی بایستی پیگیری مستمر صورت گیرد و چون که ما یک گذشته روشن داریم و دفاع مقدس بخشی بعلاوه روشن است که تبدیل به هویت ما شده است.
وی افزود: یادواره شهدای حماسه کوشک با حضور عموم مردم و مسؤلان استانی در روز چهارشنبه ۳ مرداد راس ساعت ۲۱ در شهرستان ایوان برگزار می گردد.

منبع: