شرکت پخش فرآورده های نفتی کرمان: توزیع سهمیه گازوییل کامیون ها فقط برپایه بارنامه است

به گزارش آبنما کار، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان از اجرای طرح تخصیص نفت گاز(گازوییل) در راه برپایه اسناد حمل برخط اطلاع داد و اظهار داشت: بر این اساس، امکان سوخت گیری فقط با عنایت به بارنامه صادره، مبدا و مقصد مشخص، در جایگاه هایی که در همان مسیر قرار دارند برای ناوگان دیزلی فراهم گشته است.
به گزارش آبنما کار به نقل از خبرگزاری ایرنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان، هوشنگ غلامی روز یکشنبه اضافه کرد: ناوگان دیزلی و کامیون ها در صورت انحراف از مسیر تعریف شده، امکان سوخت گیری را ندارند.
وی گفت: این طرح با هدف جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و حذف بارنامه های جعلی از مرداد امسال در کشور اجرائی شده است و با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و انجمن صنفی حمل و نقل کالا، اختصاص نفت گاز برمبنای اسناد حمل و مسیر مشخص حمل و نقل صورت می پذیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده نفتی منطقه کرمان تاکید کرد: خودرو ها و ناوگانی که در عملیات حمل و نقل فعال می باشند شامل دریافت سوخت بوده و در مواردی که بارنامه ها و ناوگان غیرفعال باشند، سهمیه پایه به آنها تعلق نمی گیرد.
وی اشاره کرد: یکی از رویکرد های عملی و اجرائی وزارت نفت در اجرای عدالت اجتماعی، اختصاص سهمیه سوخت یارانه ای به رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری برمبنای اطلاعات الکترونیکی اسناد حمل در راه واقعی و بمنظور جلوگیری از مهاجرت کارت های هوشمند سوخت است.
به گزارش آبنما کار به نقل از خبرگزاری ایرنا قاچاق سوخت از مشکلات کرمان بشمار می رود که به سبب نزدیکی به مرزهای شرقی و جنوبی کشور شاهد آن هستیم و طرح های مختلفی برای باردارندگی از آن در دستور کار قرار دارد.

منبع: