سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری: صنعت هوانوردی کشور نیازمند بازمعماری است

به گزارش آبنما کار، سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: صنعت هوانوردی کشور نیازمند بازمعماری است و تحقق این مهم و فراتر رفتن از وضعیت موجود، عرضه خدمات مطلوب و بهتر، نیازمند همیاری و همکاری متخصصان و کارشناسان است.
به گزارش آبنما کار به نقل از خبرگزاری ایرنا از سازمان هواپیمایی کشوری، «حسین پورفرزانه» امروز (یکشنبه) در دیدار با معاونان، مدیران و کارکنان معاونت های استاندارد پرواز، هوانوردی و امور بین الملل و توسعه مدیریت و منابع این سازمان، بر رشد برون زا به جای رشد درون زا به منظور تسریع در عرضه خدمات و بالا بردن کیفیت خدمات تصریح کرد.
سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری ضمن اشاره به پیشبرد اهداف عالیه صنعت هوانوردی و تاکید بر تولید بومی سازی صنعت، عنوان کرد: باید از نظرات تک تک کارشناسان و متخصصان این سازمان برای پیشبرد صنعت هوانوردی بهره برد.
وی در ادامه به تشریح جایگاه و اهمیت نیروی انسانی و رضایت شغلی کارکنان در تحقق اهداف سازمانی اشاره نمود و اظهار داشت: تخصص گرایی و فعالیت افراد در رشته های تحصیلی مرتبط، اصل مهم و اساسی در افزایش اثربخشی به شمار می رود؛ ازاین رو علاوه بر مسائل معیشتی همچون حقوق و مزایا، توجه به تخصص گرایی منجر به ایجاد فضای آرام، تخصصی و در نهایت ارتقای رضایت شغلی خواهد شد.
وی به برنامه ها و طرح های پیش رو اشاره نمود و اظهار داشت: توسعه اهداف و برنامه های سازمان هواپیمایی کشوری مستلزم همیاری و همکاری متخصصان و کارشناسان است و درصورتیکه بخواهیم به اهداف مد نظر همچون اصلاح رویه ها و توسعه این صنعت دست پیدا کنیم، باید از راهبردها و مشاوره های متخصصان امر بهره مند شویم.

منبع: