سی امین اطلاعیه ستاد پرداخت به بازماندگان سانحه پرواز اوکراین

به گزارش آبنما کار، ستاد پرداخت به بازماندگان پرواز اکراین، سی اُمین اطلاعیه خویش را بر مبنای اجرای مصوبه هیات وزیران صادر کرد.
به گزارش آبنما کار به نقل از خبرگزاری ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، ستاد پرداخت به بازماندگان پرواز اکراین وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه ای اعلام نمود: ضمن عرض تسلیت مجدد و ابراز همدردی با خانواده های محترم جان باختگان پرواز ۷۵۲ اکراین، به اطلاع می رساند وفق مصوبه شماره ۱۱۸۱۳۶/ت ۵۵۳۴۱ هـ مورخ ۱۶/۱۰/۱۳۹۹ هیات وزیران، وزارت راه و شهرسازی مکلف به تکریم، دلجویی و تسریع در پرداخت مبلغ مصوبه مزبور به وراث قانونی هر یک از جان باختگان، فارغ از ملیت، جنسیت و سن برابر شیوه نامه اجرایی مصوبه فوق الذکر شده است. بنابراین خواهشمند است وراث قانونی جان باختگان با شماره تلفن های ۸۸۳۸۴۲۱۱ و ۸۸۳۸۴۲۱۲-۰۲۱ در ساعات اداری جهت دریافت اطلاعات و آغاز فرآیند مذکور تماس حاصل کنند. همینطور پیام های مربوطه از راه ایمیل هم به نشانی ContactPS۷۵۲@MRUD.IR دریافت می شود.
وفق بند ۵ مصوبه هیات وزیران، مبحث تصویب نامه فقط ناظر به خسارات ناشی از سانحه پرواز است و نافی حق پیگیری جنبه کیفری مبحث در مرجع قضایی صلاحیت دار به باعث قانون نیست.

منبع: