حاشیه جلسه دولت جبلی: ظریف امشب میهمان تلویزیون است

آبنما کار: رییس سازمان صداوسیما از حضور محمدجواد ظریف، رییس شورای راهبردی دولت چهاردهم در رسانه ملی برای ارائه توضیحات در حوزه پروسه انتخاب وزرا آگاهی داد.
به گزارش آبنما کار به نقل از ایسنا، پیمان جبلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره ی استقبال از برنامه های صداوسیما در ماه محرم، اظهار داشت: برنامه های ماه محرم در صداوسیما مستمر است و همچنان ادامه دارد و پس از ماه های محرم و صفر ارزیابی دقیق مرکز تحقیقات صورت خواهد گرفت.
وی ادامه داد: بنظر می رسد برنامه های شاخصی مثل حسینیه معلا استقبال گسترده تری نسبت به سال قبل تجربه کرده اند.
رییس سازمان صداوسیما در پاسخ به پرسشی در واکنش به این که ستاد انتخاباتی رییس جمهوری منتخب اعلام نموده همکاری لازم از طرف صداوسیما در حوزه اطلاع رسانی پروسه انتخاب وزرا انجام نشده است، اشاره کرد: خیر؛ همکاری کامل است. رییس شورای راهبردی دولت چهاردهم نیز امشب دعوت شده اند و ان شاءالله توضیح خواهند داد.
جبلی درباره ی آخرین وضعیت مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی، اظهار داشت: این مجموعه به بهترین شکل ممکن از نظر پشتیبانی منابع مالی و پیشرفت مطابق با جدول برنامه ریزی پیش می رود. این مجموعه الان در شاهرود درحال فیلمبرداری است و بعد به شهرک غزالی برمی گردند. آخرین بررسی نشان میدهد هیچ تأخیر و مشکلی در ساخت سریال سلمان فارسی و نیز سریال حضرت موسی وجود ندارد.
وی تصریح کرد: ما حالا در فصل ایران سریال سلمان فارسی هستیم که یکی از پرهزینه ترین و پیچیده ترین فصل های سه گانه سریال سلمان فارسی است و امیدواریم این فصل تا انتهای سال آینده به تولید نهایی برسد و حتی اقدامات پساتولید را هم تا اواخر سال آینده انجام دهیم. تمام تلاش ما این است که بتوانیم فصول اول و دوم این مجموعه تلویزیونی را از اوایل سال ۱۴۰۵ به پخش برسانیم.

منبع: